اعترافات جنسية

هل تحب قراءة الاعترافات الجنسية للبالغين والاعترافات الجنسية الحقيقية والتي ينشرها المستخدمون من تجاربهم؟ اذا انت في المكان الصحيح. في صفحة الاعترافات الجنسية الحقيقية الخاصة بنا ، نسمح بجميع أنواع التجارب الحقيقية التي ينشرها المستخدمون الذين يجدون السلام بعد نشرها. إذا كنت ترغب في نشر شيء ما ، سواء كان اعترافًا جنسيًا للبالغين أو قصة عادية تتضمن تجربتك ، فأرسل إلينا وسنراجعها
او جرب موقع سكس شات

107 Responses

      1. اعشق نيك السكسفون مع مراهقة أو طالبة ثانوي أو جامعية أو امرأة محرومة او بنت كيوت بس شهوتها عالية وتمارس العادة السريه معي على التلفون . . . جاسر/ واتس 01100113410

  1. مرحبا ، انا رح شارككم شهواتي في العلاقة و فنفس الوقت تنبسطو لمًا تقروها .
    انا بنت حلوة ف عمر الستة و عشرين ، متقفة بحكي لغات ، عندي ماسترو ما نقصني شي من جمال و عقل و انوتة ، و فيا كتير انوتة بحركاتي و تصرفاتي و كتير كلاس .
    و لما ك بنت بتخيل نفسي ف زواج و حياتي الزوجية .
    انو اكون متزوجة رجل اعمال ، و بساعدو ف شغلو و اروح معو ف اي سفرية شغل عندو .
    و بدي يكون عندو شخصية قوية اكتر من شخصيتي و يكون هو صاحب القرارات الكبيرة ، و كلامو ما بيرجع فيه .
    و انا بطبعي عندي شخصية قوية ، بس بحب اكون خاضعة شوي ل حبيبي ، مرات بعاند ، و مرات خاضعة اسمع كلامو و انفذ الي يبسطو ..
    وبتخيل هيك يوم نتخانق و اكون انا الغلطانة و اعاند ، ما بدي زي العلاقات التقليدية يتجاهلني ل مدة او يخرج من البيت لا ، بدي يعاقبني جنسيا … يعني ياخدني و ينزلني علا بطني ع حافة الفراش ، يربطلي ايدي و يضربني ع طيزي لحين اطلب منو يسامحني و اوعدو ما رح اعيد الغلط ، و بعدين ينيكني و انا ف هيك وضعية بخشونة و هو عارف انو عقابو المني بس كتير هيجني…
    بدي يعرف امتا يكون حنون و امتا يكون خشن .
    و بدوب و بموت لما يبوسني فالاول بكل رومانسية و بعدين يصير خشن شوي و يخلي اثر ف كل جسمي من المص و البوس و العظ .. عاوزة اخي اني انا ملكو و يكون بيموت علي .
    و كمان ادا يوم كان عنذو ضغط شغل و معصب و رجع للبيت و حاب يخرج ضغطو فيا ، فيه يعاقبني ، و يضربني ع طيزي و جسمي ، و ينيكني كيف ما بدو و يخرج كل السترس فيني و يرتاح و بعدين لما يروق يبوسني و يعتذر و يعملي كريم فالاماكن الي خلو اتر كبير ف جسمي ، و يجبلي الي نفسي فيه و يعيشني اميرة .
    بدي حدا يستمتع ب هالاشياء ، لما يفكر هيك يكون مهيج مش بس ليمتعني..
    و كمان انا بحب ابرز جمالي و اكون دايما حلوة و ملفتة للانتباه ، و مرات البس قصير ..
    بدي ادا كنا خارجين و حدا اتغزل فيي ، بدي لما يغار ما يحرمني انو البس الي بدي ياه ، لا بدي اما نرجع للبيت يتهيج عالفكرة انو العالم بدها حبيبتو بس هي إلو و بس ، و ينيكني منيح و خشن .
    و بدي ادا كنت بساعدو بالشغل متلا و عملت خطأ بالاوراق او شي او ما كنت مركزة ، نكون في المكتب متلا ، و يحطني فوق مكتبو ع بطني ، يطلعلي تنورتي الي اصلا مش لابسة تحتها شي .. و يقول لي كل ضربة ب حزامي ع طيزك لازم تعديها و تقوليلي اسفة ، و هو يضرب و انا ابكي و اعد و لما يخلص و يسامحني ارجع للشغل و رح اركز اكتر .
    بدي يكون الشخص الي رح اروح لحضنو اتخبا لو واجهت اي شي بالحياة و فنفس الوقت الشخص الي بيعاقبني و يوجعني ادا عملت خطأً معو .. و يعرف امت يكون حنون و امتا يكون خشن .
    و متلا لو يوم اعطاني كرتو و رحت للمول اعمل شوبنغ و اخذت شنطة متلا كتييييييييير غالية بلا ما استأذن ( بدي ما يرفضلي طلب و يكون قادر يوفرلي كل شي ، بس دايما اطلب اذن ) ، انو لما ارجع البيت و اوريه اياها انو اخذتها قبل ما استأذن ياخذني من شعري و ينزلني على ايدي و ركبي ، يربطلي ايدي مع بعض ،. ويشيل البوكسر تبعو و يرغمني اني امصو و يصير هو يتحكم و يحرك راسي على حسب الوتيرة ، و بجيب لبنو ف وجهي .
    و يجي من الورا و ايدي مربوطين و يحط ايدو ع شفرات كسي و يلعب فيهم و يضرب طيزي فنفس الوقت و انا بترجاه ينيكني ، لحين ما يذخل ٣ اصابع و انا بصرخ و بعدين يحط ايرو ف كسي و ينيكني بكل وحشية .. و اما نخلص ياخذني ف حضنو ويقلي انا ما رح ارفض لك طلب ، انا بس بعلمك تسأليني المرة الجاية.
    بدي شخص بس اشوفو اتهبج و اعملو الف حساب و احبو و اطيعو و اعاندو و كون زي بنتو و هو كمان بموت علي .
    ما بحب الخناق التقليدي بالعلاقات ، الي يطول ، بحب الزعل نقلبو جنس.. و بدي ادا كان هو غلطان يعمل المستحيل و يراضيني..
    و فالسكس بدي يعلمني كل الي بيعجبو و كيف ابسطو و يعمل في كل الي نفسو فيه .. و ينيكني زي ما بينيك شرموطتو .
    و الي بيشوف حالو هيك و يكون جاد و اكبر مني فالعمر يخليلي تعليق .

    1. ‏يا حبيبتي أنا فاهم جوك تماما ولو إنك قريبه مني عطيتك نفس الجو اللي تحبيه لأن من الأساسيات عندي في العلاقات ‏حبيبتي لازم اعطيها جوها علشان تخلص معي واملك قلبها تماما
      ‏هذا سنابي حبيبتي تشرفيني ‏في أي وقت
      wewe.90009

  2. مرحبا انا فتاة عمري 28 عاماً اعيش لوحدي في احد الدول الاجنبية اعيش بحرية تامة في يوم اتى لي شقيقي زيارة هو يبلغ من العمر 20 عاماً يمتلك جسد جميل و و مؤخرة جميلة في يوم وفي وقت متأخر من الليل سمعته يتحدث مع احد في الهاتف و يخبره بأنه سيصبح مطيع و ينفذ كل طلباته فقط يقوم بنيك طيزه و كان يحاول الاتفاق معه على مكان اللقاء لم استطع الاحتمال و قمت بفتح الباب بسرعهه شعر بإرتباك و قام بقفل الهاتف و كان ينظر لي بتوتر اقتربت و جلست بجانبه كنت ارى كم ان زبه منتفخ بدأ يخبرني بأن بتوتر بأن ما سمعته ليس صحيح و كان يحاول الكذب اخبرته ان لا بس من ذلك و ان ذلك امر طبيعي شعرت بان ارتاح بعد كلامي ذلك و اصبح يخبرني بميوله كانت يدي تتسلل الى زبك شعرت بإنقباض جسده كنت احرك يدي على زبه من فوق سرواله اخبره بأن يتعرى و حتى اتي له بالزب الصناعي و ادوات النيك كان جميع المستلزمات لدي بالمنزل قمت لبست الرب الصناعي و وصعت الخاتم الهزاز في خصيته و قمت بنيك طيزه الطرية كنت ايمع صوت تأوهاته كنت حقاً عنيفه معه بالنيك و المسيطرة كان يستمع لكل ما اطلبه منه حتى عندما اردت البصق في فمه لم يعترض و اعجبه ذلك احح كم استمتعنا

    1. wewe.90009
      ‏حبيبتي تشرفيني في سنابي مع الأجواء الرومانسية عندي تعجبك ولو تحتاجين ‏أي شي أنا تحت امرك فديتك

  3. احلى يوم فحياتي
    قصتي اني متزوجة بس في علاقة بيني وبين ابن خالتي وهو متزوج بس منحب بعض وساكنين بمدن بعيدة عن بعض
    اتخانق مع مرتو خناقة كبيرة وقرر يجي لعندي اجا واخدني عفندق
    كانت اول تاني مرة منجتمع بفندق المرات اللي قبل كان دايما يجي انزل ينيكني بسيارتو واطلع بس هلمرة غير
    سحرني وصلنا دغري شلحني تيابي وزتني عالتخت وبلش ينكيني ما خلاني القط نفسي ينيكني ينكيني لنزلت اول مرة
    تركني ارتاح شوي ورجع مسكني بس هلمرة بقوة اكتر صار ينكني ويضربني عكسي و يرضعلي بزازي صار يعاملني متل شرموطة يقلي انتاكي يا شرموطة ايري يا قحبتي يا منتاكة وانا يقلي هيك وانا انمحن بصير ضربني كفوف عوجي ويسبني يلا يا شرموطة مبسوطة انك عم تنتاكي بكسك المنتاك انتاكي اكتر بيقوم بلفني وبيدحش ايرو بطيزي وانا صرت اصرخ شقني شق ما عد قدرت اتحمل صرت ابكي قام صار يضربني عوجي وانا اصرخ لحتى قام عني ما قدرت اتحمل قام وحط ايرو بتمي قلي يلا رضعي ما بدك ياه بطيزك حطي بتمك صرت ارضعو ومصو لرجع زتني و قام ينيك فيني كسي اهترا من كتر ما ناكني ينيكني ويضربني كفوف عوجي و يضربلي كسي بس ما كفاه رجع قلي طوبزي متل لكلبة طوبزت و شك ايرو بطيزي مرة تانية وانا اصرخ يقلي بدي طلعك من هون ما تقدري تمشي ولا تقعدي مين ما يشوفك يعرف انك منتاكة حاول بعدو مسكلي ايدي و و ثبتلي راسي مشان ما اقدر احرك و ناكني بطيزي هو ينيك وانا عم موت رجع ناكني من كسي و رضعني ايرو و يشدلي حلماتي انتكت نيك بيحاتي مو منتاكتو رجعني عبيتي حلماتي واقفين كل لوقت ما اقدر اقعد ولا امشي جوزي يقلي شبك مو عبعضك قلو تعبانة شوي
    بالليل نايمة وحاسة بايرو بعدو بطيزي ف اتقلب و اتأوه فاق جوزي عصوتي ناكني من كسي وتركني وقام لليوم مو قدرانة امشي من كتر ما انتكت
    مشكلتي هلق اني كتير مشتهية ينكيني ابن خالتي بعد طيزي حارقتني وبنفس لوقت مشتهية انتاك فيها
    كل ما عم شوف رجال عم اتخيلن عم ينيكوني
    ساعدوني شو اعمل

    1. كان عمري 13 كنت ف اصف السادس وكان ابن خالتي ف اصف التاسع وكنا نسبح ف البحر ونا وابن خالتي مروان واخوه فهد الذي هو نفس عمري كنا انا ومروان نسبح بعيداً عن فهد فكنا نتكلم عن المدرسه ومن ثم قال مروان لقد سمعت الاولاد ف صفي يتكلمون عن سكس من ثم بحثت عنه ف قوقل ورايت فيديوهات اباحيه فانا كنت صغير لااعلم بهاذه الأمور فقال لي هل تريد نذهب ونراء الفيديوهات فوافقت من ثم نادا ع اخيه وذهبنا الى بيت جدتي فطلعنا انا ومروان فوق اسطح كي لايرانا احدهم حينما كنا نشاهد الاباحيه اخذ مروان يدي ووضعها ع زبه وقال انظر انها منتصبه فلمس زبي وهو منتصب وصغير فانا لم ابلغ بعد فقال لي مارأيك ان نجرب مثلهم فوافقت اغلقنا باب اسطح وكنت انا واقفاً ع الجدار وهو كان يحاول يدخل زبه ف طيزي فقال فتحتك صغيره فضحكنا وقال مارأيك ان تمصه قضيبه كان منتصباً وكبير كنت امصه كي يسهل ان يدخل ف فتحت طيزي كنت امصه حوالي 5دقايق فقال توقف وادخل زبه ف فتحتي وكنت اشعر بألم قوي جداً جداً وكنت اصرخ بصوت واطي واقول له توقف لاكنه مسكني ع الجدار بقوه وظل يدخل زبه ف فتحتي بعد ان قذف داخل طيزي لم يتوقف استمر وانا ارتحت فلما خلص انيك قال لي وهو متعب دعنا نجلس قليلاً وانا لم أستطع الجلوس من كثرة انيك كنت اشعر بنار داخل فتحتي فقال هل تريد أن تجرب بي فقلت نعم وانا مشتهي ان ينيكني مره اخرى ف استلقى ع الارض وادخلت زبي ف طيزه ضحك وقال انه صغير وبعد عدت ايام كنا انا وفهد نلعب ب الجوالات فقال فهد ماذا كنتم تفعلون انت وأخي مروان ف اسطح فاخبرته بكامل القصه ف احسست ان قضيبه انتصب فلمست قضيبه المنتصب لاكنه صغير فقلت له مارأيك ان نجرب فذهبنا إلى الغرفه واغلقنا الغرفه فسخنا ملابسنا ونا مشتهي زب ف فتحتي ف قلت له ابدا قال لا اعرف وبدات وانا شهوتي عاليه جداً وبعد اسبوع قال لي مروان اشتهيت موخرتك فاغرمني وظل ينيكني حتى اخرج كل شهوتي والآن انا مشتهي زبه لاكن لااستطيع

  4. انا يوسي ، طيزي مليانة و حلوة ، ممحونة و بحب انتاك بقوة ، و بحب اكون كلبة مطيعة ، بس ف سرية تامة ، كسي دايما ولعان ، بحب اتهان في السكس ، اكون شرموطة ، بيكون كسي كلوووووو لبن ، بحب الخشن و شوية حنية ، و الي يذلني بموت فيه ،
    +961 3 247 614 كلموني واتس اكون شرموطتك المطيعة

  5. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    معاكم خالد من دولة الزمالك
    جيت ليكم بقصة من الخيال حت مسيلمة الكذاب ما يصدقها قصة اضحكت إبليس بنفسه قصة تتكلم عن اغتصاب.
    المهم لا تنسى تجيب ليك عصير منتهي الصلاحية ولحم خنازير حلال وتسمع القصة تمام يالله نبلش

    في البداية راح اعرف عن نفسي انا احمد اعيش في عائلة متوسطة الدخل ابوي يشتغل محامي في شركة فورت نايت وامي تشتغل في شركة ماين كرافت وكان عندي اختين جملتين عذرائتان اشد الجمال عيونهم زرقاءتان لا تسلني كيف وطيزهم وسيع يدخل نخلة كاملة المهم يوم من الايام شفت اختي جالسة تاكل في الصالة وبعدين راحت الحمام وفجئه خطرت في بالي فكرة ليش ما انومها والعب معاها فجبت منوم وحطيته في الشراب حقها وانتظرت وبعد لحظات نامت فشلتها الى غرفتي واغلقت الباب خلفي وفصختها وبديت اصورها وبعدين طلعت زبي وحطيته في فمها كامل المهم وبديت ادخله كامل واشيله لين ما قذفت وبعدين شلته ودخلته بأقوى ما عندي في مهبلها الاعذر فطلع دم لدرجة انها قعدت من الغيبوبة وصارت تبكي وتترجاني اتوقف لكني كنت اعرف مصلحتها فديت ازيد لين ما وصلت لرحم حقها وقذف لدرجت انها ايمت عليها من الرعب المهم بعد ما خلصت الجريمة قمت بربطها اسفل السرير ووضعت كسها امام السرير لكي يسهل علي نيكها حيث اشاء.

    وبعد ١٣٠ سنة من الحادثة
    صار كسها وسيع لدرجت يتسع ل٧ قضبان واصبحت خاضعة لي وانجبت منها بنتين وولد واصبحت كذالك مدمنة على الجنس لدرجة الموت وأصبحت عاهرة كل ما يهمها مت انيكها

  6. انا فتاة بعمر ٣٨ سنة ومن كم يوم كنت حلمانه بشاب كان معي بالدوام على طول نطلع بريك بناخد فرة بالسيارة ونحكي مع بعض كل واحد بيفضفض للثاني وفي مرة كنت معو رايحين على المقهى مع صحباتي وكل وحدة وحبيبها ولما طلعنا على السيارة كان زبو منفوخ انا ما انتبهت هو كان بيبوسني ولما قلت له ياللا فينا نرجع مسك ايدي وخلاها على زبو انا خفت ورفعت ايدي وقالي حرام عليك ما بتلاحظي انا صح صديقك بس انا بحبك لا شو هالكلام يازلمة واخذ راسي وقالي على الاقل تمصي لي واللا ما ارجعك وتاخر الوقت انا طبعاً متزوجة وخبرة بالمص استسلمت ومصيتوا له ولما نزل المني ورجعت وقررت اقطع علاقتي فيه وبعدها بكم سنه اتصل بي وقالي لازم اشوفك مو قادر انساك ووعد ماراح يصير شي ورحت له اللا هو مدخلني شقة قالي هني احسن نأرجل براحتنا ونمشي وارجلنا وتكلمنا وبعدها رحت الحمام ولما طلعت من الحمام كان واقف لي وبس مريت عند السرير دفشني على السرير وقالي بفرجيك تتخلي عني وقلت له مستحيل انت مو الشخص اللي وعدتني قالي لازم اجرب كسك قلت له لا بحمل حالي وبمشي قالي ماراح اسوي شي بالغصب افهميني بس الراس ريحتك دوختني قلت له لو تموت ماراح يصير شي بعدين ام يترجاني حاولت اسايره وقلت له خلاص اروح الحمام اضبط نفسي واجيك ورحت على الحمام وخدت حالي وهربت وسويت له بلوك بعد سنه اتصلت فيني بنت بس صوتها وحده كبيرة يمكن اربعينية تقولي نور ما عندها كردت اتصلي فيها بدها اياك ضروري وهذا رقمها واتصلت طلع هو وتم يتسامح مني ويتأسف وانا تغيرت وهذي اختي بعرفك عليها طيب انا مابيني وبينك شي والحين انا عندي اطفال قال طيب ما فيك تنسي العشرة وانا لاني معاك صريح واثبت لك انه كيف نيتي صافية خليت اختي تكلمك واليوم وانا طالعة من الصالون خبرني انه اروح لهذا الموقع هناك بيت اخته ورحت بس وانا على السلم خفت قلت له طيب فين اختك خلها تطلع فتح الباب وفعلا شفت ثياب مدارس ابتدائي تطمنت بس قلت له ناد عليها قالي طيب تعي عند الباب باقي ٤ سلالم لنوصل للشقة قلت له لا برجع خلاص قالي والله اختي بالداخل سحبني من ايدي عملت حالي بثقل على روحي مع اني مش ضعيفة وزني ٦٦ قام وحملني وسكر فمي بايدو ومالقيت حالي اللا على السرير قلت له هذا انت ما بتتغير انا صدقتك انت شكلك مو بوعيك حسيته متعاطي شي قلت له شقة مين هاد قالي وحدة مطلقة وانا متزوجنها بالسر طيب شبدك فيني اذا هي عندك قالي كنت بتكلم عنك وقلت لها تخلين لي الغرفة بس بستمتع معها ووافقت قلت له يا كلب قمت بوقف قفل الباب قلت بصرخ قالي صرخي قلعني العباية وقالي اذا بتقاومي بمزق لك اياهم حاولت اقاوم قالي بس تمصين لي قلت له مافي شي غصب قالي بترجاك قلت له لا قالي بغتصبك قلت له ما بتقدر علي دفشني ونام علي بالقوة وهو بيشلحني التيشيرت ومزق الستيان انا استحيت عحالي حاولت ادفشه ما اقدرت علا صوتي وصرت اصارخ هو زاد فتح بنطالي وسكر بايدوا فمي وقلعني الكلسون ودفش زبو كامل انا هون استسلمت كان كسي مبلول يقولي حرام عليك كسك بدوا ياني وانتي حارمته وتم ينيكني بقوة ونزل المني فيني كامل وقام قلت له حرام عليك لو حملت قالي ماتخافي انا عامل عمليه ربط راح الحمام وغسل قمت السرير كله رطب خذيت المناديل انشف كسي وبعدها طلع هو من الحمام اللا في حد بيفتح الباب قام بيفتح خفت سحبت المفتاح قلت له ما تفتح لاي حد خذيت المفتاح معي ورحت الحمام منقرفة من حالي شو عملت كيف صدقته وطلعت البس وهو بيكلمها على الواتساب انه خلص دقايق وبنطلع رحت اقول له كيف في وحده هيك اذا بتحبك بتغار قال هي بتحب تشوفني مبسوط بعد مالبست غطيت وشي بصراحة ما بعرف اذا كانت وحدة او واحد والله ما بعرف ويمكن تراقبني طلع قبلي وبس طلعت قدم ونزل بسرعة من السلم وشغل سيارتوا ومشى وانا ركبت سيارتي ومشيت اتصل فيني وقالي عرفت كيف بجيبك قلت له مو عايزة اشوف رقم اي احد منكم بشتكي عليك قالي خلاص اللي ابغاه خذيته وما بتشوفيني حاضر مثل ما انت عايزة

  7. انا رامي عمري ٢٠ سنه بحب جارتي كثير في يوم اجت على بيتي تحكي مع الماما انا كنت بغرفتي بس سمعت صوتها خرجت وكنت في وقتها قايم من النوم وزبي شوي واقف (زبي طوله ٢٠سم) خرجت الماما كانت بتحضر قهوة ذهبت الى جارتي قلتلها كيفك نور البيت بوجودك قلتلتي تسلم النور نورك زمان ما شوفناك وهيا تناضر تحت على زبي قلتلها اي انا بالجيش و ما اروح كثير غسلت وجهي ورجعت اجلس معها و مع الماما ضلينا نحكي ساعتين تقريبًا الى ان جاء اتصال للماما انها توصل جدتي الي الدكتور (جدتي لاعب في بزازها وكسها) قالت إلماما أسفه انا لازم روح قالتلها جارتنا وانا كمان لازم امشي الماما حلفت علي انو الجاره تضل لين امي ترجع الجاره قالت اوكي بس لا تتاخري لانه زوجي كمان ساعة رح يرجع من شغله راحت الماما و انا ضليت مع الجاره واتخيلها بدون ملابس وزبي هاج وهي تتكلم معي وانا سامعها لكن ما عم بتكلم مو قادر وزبي هاج وصار طوله مترين وهي لاحضت اني هايج بديت تهيجني اكثر و تقلي انا زوجي ما يروح كثير و بس يروح ينام وانت قلت بعقلي هاي فرصتك لازم تستغلها قلت لها دقيقه انا داخل الغرفه دقيقه و ارجع دخلت الغرفه ونزعت الكلسون وضليت بل بيجاما وزبي طوله ٢٠ سم و هايج فلكم ان تتخيلو المضهر دخلت عليها الغرفه وهي ما شالت نضرها عن زبي بديت احكي معها وهي كانها ما تسمع سالتها ايش في قالتلي لا ما في شي كملنا حديث الى ان سالتني عمرك كان عندك حدا تحبه قلتلها لا قالتلي اذا كان عمرها ٤٤ عادي تحبها و ٤٤ ذا عمرها قلتلها طبعا عادي وانا افضل ال٤٤ وقمت جلست جنبها قالتتلي بروح الحمام راحت الحمام وهي راجعه بدون حمالة الصدر وحلماتها باينات وزبي كان رح يفقع وانا ما بعرف انها شالت حمالة الصدر قلتلها بدي روح عل حمام طبعا انا بدي احلب زبي لانه ما عاد يتحمل وانا شفت حمالت الصدر فكرت وقلت لنفسي هاي طلعت شرموطه وممحونه خرجت من الحمام ما لقيتها سمعت صورة من غرفة الماما دخلت وكانت المفاجاة جارتنا بدون ملابس، السمرا الطويله طيزها كبيره تمووت وصدرها المتوسط الجميل وشفيفها كبار المهم …… اكمل بعد كام يوم

  8. حكايتي مع ابي ايهاب
    انا بسينه دالوقت 30 سنة بس الحكايه بدات من وانا عندي 15 سنة كنت دايما زي اي بنت ببتحب تقعد على رجلين باباها وتهزر معاه وهو بيهزر معايا ويضربني على طيزب وانا ماشية بطريقة عفوية عاديه وكان عنده دايما كورة اعصاب بيحب يحطها دايما جنب الطفاية علشان من فترة للتانيه بيلعب بيها بايده فانا كنت باخدها واقوله هبوظها فيجري ورايا ويمسكني ويكتفني وياخدها وفي مرة وهو بيعمل كده حسيت بايده بتنزل على صدري بسرعه كده فارتبكت وقلتله خلاص اهي واديتهاله ومشيت وكل تفكيري هو انا فهمت غلط والا هو بابا كان بيلمسني هنا وحبيت اتاكد تاني يوم عملت نفس اللعبه لقيته مسكني نفس المسكه والمرة ده حضني من ورا وكانه بيحاول يتفادي ايديا فعمل كده وضملي ايديا على جسمي ومسك الكورة من ايدي بس ما سابنيش وحست اني طيزي بالظبط على قضيبه فراتبكت ومشيت ودخلت اوضتي وانا متوترة هو فعلا بابا بيعمل كده وبيتحرش بيا فضلت مش بكلمه غير على قد السؤال فترة وهو برده مش بيكلمني الا على القد و ف مرة دخل عليا الاوضه بيطمن عليا وقعد يجرجرني اني العب معاه علشان يمسكني فرفضت وفضلت قاعده فهو فهم ومشي وبعدها فضل مش بيعاملني حلو خالص فترة لحد ما انا رحت خدت الكورة وعملت اللعبه اللي هو بيحبها وسيبته يحضني من ورا بس بقيت بطلع طيزي لقدام اخليه ميحسش بيها عليه وهو يحاول يقربني علشان يلمس طيزي وانا ابعد وشوية ومشيت وسيبته و فمرة تانيه كنت هيجانه اوي وتعبانه وعايزه امارس العاده السرية وفعلا جهزت هدومي علشان اخد دس وامارسها وانا في الحمام علشان محدش يدخل عليا وانا واخده هدومي ورايحه الحمام قابلت بابا في التورقه فخطف من الهدوم وقالي مش هديهالك فحاولت امسكها منه بس هو لفني وحضني من ورا وقعد يلاعبني والمره دي سيبت طيزي في مكانها فهو قرب ولزق جامد فيها وبدا يحرك ايده كانه بيبعد الهدوم علشان ما امسكهاش بس وهو بيعمل كده بيدعك بزي بساعده وانا حاسه بقضيبه بدا يكبر في طيزي وانا انهارت وحسيت اني مش قادرة فقلتله خلاص يابابا ورايا درس لازم اخد دش بسرعه فاداني الهدوم ومشي وانا دخلت الحمام نزلت شهوتي وانا بتخيله هو اللي بيبوسني وبيلعب في كسي ويدخل قصيبه في كسي
    وفمرة تانيه كنت تعبانه قوي قررت ادخل العب معاه بالكورة وانا مقررة اني اسييبله نفسي يعمل اللي هو عايزه وقبل ما اقرر ده كنت اتاكدت ان مفيش حد في البيت غيري انا وهو علشان مش عارفه ايه اللي هيحصل وعايزا الموضوع يبقى امان ليه انا وهو ودخلت عليه وبدات العب بالكورة فسابني شوية وبعدين قام حضني من ورا وكتف ايديا وانا سيبت طيزي مكانها وهو قعد يلزق فيها جامد ويدعك بزازي وانا في عالم تاني لحد ما ايديا سابت فهو قالي دا في واحده مبسوطه قولتله اه وانا برجع طيزي لورا علشان حسيت ان قضيبه انتصب ومع حركت طيزي لورا رشق قضيبه جوه طيزي وهو نزل ايده على بزازي وبدا يدعكهم وانا بدات اترعش ف ايده فلفني اليه وباسني احلى بوسة في حياتي لحد دالوقت بفتكرها بدوخ واول ما مسك شفايفي بشفايفه وبدا يعصر لساني في بقه وانا كنت بليت الارض من كتر المايه اللي نزلت مني وانا معرفش ايده التانيه راحت لكسي امته وهو قاعد يلاعب كسي ويدعك فيه وهو بيبوسني لحد ما نزلت شهوتي حوالي 5 مرات في النص ساعه دي وانا من اول ما بدات امارس العاده معملتهاش اكتر من مرة في اليوم وبعد ما خلص سحب ايده حطها علر قبتي وباسني وقالي اتبسطي يا عروسه قلتله اه بكسوف فقالي يلا قومي خدي دش وغيري قبل امك ما تيجي وانا خارجه من الباب مسك قضيبه بايدي وقلتله لنا لقاء قريب

  9. انا كنت بحب مرات خالي وانا صغير كنت بحب اقعد معاها والعب معاها وكدا بس اما كبرت بقيت نفسي بقيت تهيج عليها خاصه وهي جسمها حلو الطيز المتوسطه والصدر الكبير سيكا والفخاد الكبيره فا مره كانت موطيه بتجيب حاجه وانا معدي من وراها فا حييت علي طيزها من غير ما تاخد بالها ومره كانت لابسه استرتش وكنت قاعد علي الكنبه وهي بتوطي تحط الاكل كانت طيزها قدامي ولون الاندر باين فا قربت وشي وسميت الريحه ورجعت تاني بسرعه قبل ما حد يا خد باله وبقيت كل الوقت بفكر فيها ونفسها انيكها اللي يعرف اعمل ايه علشان انيكها
    يبعتلي علي الواتس رقمي 01007114103

  10. اول مره امارس الجنس كان عمرى. 15ينه وكانت مع ابنه عمى ومكنش عندى خبره كفايه ولا هي وكانت ممارسه خفيفه بعدها مارست الجنس اكتر من مرة لكن المرة الاجمد كنت في الكلية
    وفي يوم انا راجع من الكليه في الموصلات قعدت بجوارى بنت زميلتى معروف عنها سوء سلوكها
    وفضلنا نتكلم وفجأه طلعت فيديو على تليفونها وفرجتنى وكان الفيديو لوحده جسمها نار بزاز كبيرة وطيز ممشوفه خمريه الجسم وجسمها ناعم ونضيف بدون شعرة واحده ومش ظاهر وشها بتقولى اية رئيك في الجسم ده قولتلها نار
    طبعا انا عارف انها هيا اللى في الفيديو كان متصور بكاميرا موبيل رديئه وفي الوقت ده كان الموبيلات لسه موضوع الكاميرا ده جديد وكان واضح انها هيا اللى مصوره نفسها عملت عبيط قولتلها ايه ده مين دى
    قالت انا
    قولتلها معقول انتى مخبيه كل ده
    طب انا عايز اشوف عشان اتاكد طبعا انا كنت فاهم انها عايزانى انيكها خاصه انا شاب رياضى وجسمى حلو جدا وشكلى حلو جدا وبنات الكلية اغلبهم كان نفسهم فيا
    اتفقت معاها نروح شقه جدتى المقفوله من وقت وفاتها وكان معايا مفتاحها
    قالت نتقابل تانى يوم ونروح
    تانى يوم بكلمها قالت انها معاها واحده صحبتها وانى اجيب حد معايا
    حاولت الاقي حد من اصحابى الاتنين للاسف واحد كان مسافر والتانى كان عنده بطولة جمهورية في نفس اليوم
    قالت طب تعالى نروح وهيا هتقعد تستننا
    روحنا فعلا الشقه واتعرفت على صحبتها منى
    قالت لمنى هنخش جوه شويه وشوفتها بتغمزلها
    بس بصراحه مفهمتش
    ومن الاول ومنى دى عامله فيه مصدومه واذاى ولا مروحش شقه وكده طمنتها قبل ما نروح وهيا قالتلها انتى هتقعدى تستنى بس
    دخلت انا ومى الاوضه وقفلنا الباب
    وانا بصراحه كان نفسي اجيب منى معانا
    دخلت بدئت ابوس مى وامص شفايفها واقفش بزازها الكبار جامد جدا واقفش في طيازها واقلعها هدوما وزوبرى كان خلاص هيقطع البنطلون
    نزلت مى فكت الحزام ونزلت البنطلون بتاعى خلعته وزوبرى واقف عامل خيمه في البوكسر
    مسكته تدعك فيه وطلعته من جمب البوكسر ونزلت مص ولحس فيه وفي طربوشه وبقت تبلع زوبرى كله لحد ما يخش في زورها يشرقها وعنيها تقلب مى كانت بتحب النيك اوى وكانت معجبه بزوبرى جدا طويل وتخين وذى ما قالت عامل ذي الوتد قالتلى حرفيا ده مستحيل يكون لحم ده حجر ده مش طبيعي انا اول مره امسك زوبر ناشف كده
    كل ده ومنى بره الاوضه
    جت خبطت وقالت يلا بقى كفايه كده
    ردت مى قالتلها اهمدى يا لبوة بدل ما اطلعلك
    وانا هجت اوى قولتلها ما تجيبيها بدل ما هي قاعده زهقانه
    قالتلى لا يا خول خليك في الكس ده كيفه الاول
    مي كان باين عليها خبرة اكتر منى لكن انا مسبتهاش نزلت الحس وامص فل حلمات بزازها الكبار وابعبص في طيظها وادخل صوابعي في خرم طيزها اللى كان باين انه واسع ومسكتها من شعرها نزلتها جمب زوبرى وبقيت احشره في بقها واخبطه على شفايفها وادخله كله في بقها لحد ما لقيت نفسى عايز انزل قولتلها انا عايزك تدوقي لبنى هزت راسها حشرته في بقها وقعدت انيك لحد ما فضيت لبنى في بقها وهيا بلعته ولقيتها بتقولى حلو عايزه كمان نيمتها على السرير وفضلت الحس في كسها وخرم طيزها اللى كانوا نضاف وريحتهم حلوه والاتنين غرقانين عسلها اللى لاول مرة كنت ادوق عسل كس بالحلاوة دي وهيا بدئت تاوه وصوتها يعلى
    ونطرت لبن على وشى لبن ذي بتاعي بالظبط بس خفيف شويه كانت اول مره اشوف كده
    وفجاه سمعت منى من بره بتقولى هدى اللعب يا اسد شويه صوت اللبوه اللى معاك عالى
    روحت فتحت الباب فجاه لقيتها فكت بنطلونها وحاطه ايدها جوه كيلوتها كانت واقفه تلعب في نفسها
    شدتها لجوه ونزلتها على الارض وحشرت زوبرى في بقها وهيا مبرقه. ومفيش اي رده فعل وفجاه لقيته بتمص زوبرى بغباء وبترفعه وتشد بيوضى الاتنين جوه بقها وتمصهم وفضلت تمص جامد ومى كل ده نايمه ذى ما هيا بتحاول تستعيد قواها
    قلعتها هدومها وخدتها في بوسه جسمها ساب منها ونيمتها جمب مى ونزلت الحس كسها وابعبص خرم طيزها بصباعي لانها كانت بنت بنوت
    وقامت هيا ومي فضلو يلحسو لبن مى اللى كان مغرق وشي وصدرى ومنى بتقولها كان وحشنى عرفت انهم كانوا بيلحسوا لبعض وبينيكوا بعض في المدينه الجامعيه بتاع البنات
    ونزلوا الاتنين مسكوا في زوبرى يبدلوا عليه وعلى بيوضي مص ولحس وفرك والشرموطه مى نزلت تحت عند خرم طيزى فضلت تلحس وتدعك فيه وتدخل طرف صباعها في خرم طيزى تدعك البروستاتا وانا ولعت ومبقتش قادر وزوبرى بقي بينزل شلال لبن اول مرة في حياتى اشوف زوبرى بينزل كميه اللبن دى فضلوا يلحسوا اللبن الاتنين ويمصوا زوبرى ويمصوا شفايف بعض وانا اللى بقيت اتاوه ذي الحريم ولقيت مى بتقول لمنى اظن كده انا حققت الحلم واجتمعنا على زوبر جامد
    لقيت التانيه بتقولها هو فين الجامد ده
    استفزتنى بنت المتناكه قوت قولتلها انا هخليكى تبوسي رجلى عشان انيكك
    وقومت رافع رجل مى وحاطط زوبرى على زمبورها وفضلت افرش فيه براس زوبرى جامد لحد ما مى بقت تسوط وتتحايل عليا ادخله وزقيته في ثانيه بقى جوه كسها وساعدنى طبعا كسها الغرقان بعسلها وفضلت ارزع في كسها باكتر قوه عندى وصوتها على اوى وكسها فتح شللالات غرقتنى وغرقت السرير وخرجت زوبرى ومزلت انا ومنى عند كسها نشرب لبنها
    وقومت تانى حشرت زوبرى جوه كسها
    لقيت منى بتبوس رجلى ضحكت قولتلها بسرعه كده لقيتها لتمص صابع رجلى الكبير وقامت عملت وضع دوجي وفضلت تدعك في خرم طيزها حطيت صوباعى في طيزها يدوب دخلت صابع واحد خرمها ضيق اوى عكس مى الشرووقه
    بقيت ابعبصها وادعكلها زمبورها
    لحد ما كسها بقى ينقط عسل وانا بنيك في مى لسه اللى رجعت هاجت تانى عدلت منى قعدتها فوق بق مي تلحسلها كسها وانا بنيك مي وببعبص منى في طيزها
    قولتلها عيزانى انيكك قالتلى عشان خطرى هموت نفسي تفشخ طيازى بزوبرك قولتلها قومى افتكرىتنى هنيكها لكن عدلت مى لوضع الدوجى وجبتها نيمتها تحت كس مى تلحسه وحشرت زوبرى في كس مى وقولتلها انتى كلبه تلحسي كس ستك مى وتلحسي بيوض سيدك انا
    بس يا كلبه لو بقيتى كلبه مطيعه هنيكك فضلت تلحس كس مي وتشفط في بيوضي لحد ما جيت اجيب طلعت زوبرى حشرته في بقها وجبت لبنى تالت مره في بقها
    لقيت مى قايمه تضحك وتقولها ده انتى كلبه مطيعه
    اغاظت جدا عدلت منى لوضع الدوجى ودخلت راس زوبرى وبدئت ازقه واحده واحده لحد ما حشرته كله في طيزها الضيقه وبقيت اتحرك ببطأ فجاه بدأت احس ان زوبرى بينام قولت لمى انزلى يا كلبه تحت كس ستك والحسى كسها وبيوضي قامت جرى نزلت وقالت انا بحب ابقى خدامه سرير
    فضلت تشفط في بيوضى وانا بنيك منى وتلحس كس منى لحد ما منى ارتعشت طلعت زوبرى من طيزها براحه لانها كانت اتفشخت وحطيته في بق مى قولتلها دوقي طعم طياز ستك منى يا كلبه فضلت تمص زوبرى بشهوه غير طبيعيه فهمت ان مى بتحب الاهانه اوى ونزلت منى جمبها يدعكوا في زوبرى ويمصوه ويلعبوا فيه ويبعبصونى ويللحسوا خرم طيزي لحد ما جبت في بقهم واترميت عالسرير مش قادر اتحرك كان بقالنا اربع ساعات بنييك وانا كنت تعبت بس انا مش قادر انسى النيكه دى كانت اجمد نيكه في حياتى
    ويليها نيكه تانيه فضلت ست ساعات انيك في حب حياتى لحد ما متنا من التعب ونمنا واما زوبرى جواها
    لكن اجمد نيكه في حياتى كانت مي ومنى ومش قادر انساهم واعتقد هما الاتنين صعب ينسوا النيكه دى انا فاكر اخر مره شوفت منى قالتلى اتجوز واتفتح واجيلك تفشخلى كسي

    1. نعم تريديني ان اجد لكي منصة قولها تفضلي قولي هذه قصة او تعالى لي نأتي بوحدة جديدة ان وانتي

  11. احب اقرأ قصص العيال اكثر من مشاهدة الافلام
    الي عنده قصص سكس عيال يجين انستقرام ويرسلي قصه علشان ارد عليه
    S3llb7

  12. تجربتي كانت مع اختي الكبيرة التي تكبرني ب٥سنوات كنت في الصف الاول اعدادي وهي في السنة الثالثة للمرحلة الثانوية كنت اجد صعوبات في المذاكرة وطلبت منها ان تساعدني فلبت طلبي وجلسنا على الطاولة وهي تشرح لي كنت منصت في البداية ولكن بعدها شعرت بالملل واتجه نظري الى ثديها المكورتين وبدات بالتركيز اكثر على حلماتها وشعرت بان زبي يكبر لم تنبه اختي في البداية وسالتني ان كنت فهمت المسئلة فلم اجب لاني كنت منهمك بالنظر الى فنظرت الي ثديها الجميل فنظرت اختي نحوي وعرفت ماكنت انظر اليه فعاتبتني على عدم التركيز وصفعتني وقالت انها لن تدرسني مرة اخرى
    وذهبت للمطبخ
    بعد يومين كنت اسال نفسي كيف لم الاحظ جمال ثدي اختي ام هل لاني بدات مرحلة المراهقة رجعت اختي من الثانوية ودخلت الحمام ثم خرجت ودخلت انا الحمام وكانت المفاجاة وجدت حمالة ثدي اختي وسروالها الداخلي شعرت وكانني عثرت على كنز بدات يداي ترتعشان وهما يمسكان بالحمالة والسروال وبدات اقربهما لانفي واشمهما كانت رائحة عطرة يصعب وصفها فوجدتها فرصة وخلعت سروالي وكان زبي منتصبا بقوة ووضعت عليه بعض زيت الاستحمام وبدات افركه والسروال بانفي وحمالة الصدر امام زبي بقيت لمدة خمس دقائق وانا اتخيل نفسي امارس الجنس مع اختي الكبيرة حتى قدفت المني على حمالتها وشعرت بمتعة لاتوصف سمعت هاتفي النقال يرن فاسرعت بغسل زبي ولبست ملابسي ولكن نسيت ان امحو المني من حمالة صدر اختي .اجبت على الهاتف وكان صديقي لي وعندما انتهيت تذكرت مانسيته فاسرعت للحمام ولكن كان الاوان قد فات لقد دخلت اختي الحمام ووجدت المني على حمالة ثديها فنظرت لي بغضب ولم تكلمني
    فخفت ان تخبر امي وابي
    فلحقت بها واعتذرت لها وقلت لها بان ثديها جميل ويابخت من سيتزوجها
    لم تقل اختي شيئا وبعد يوم حافل لم تخبر احد في اليوم الذي بعده ذهب ابي للعمل وامي ذهبت لزيارة جدتي وبقيت مع اختي
    ووجدتها فرصة ان اعتذر لها ولايسمعنا احد واشكرها بانها لم تخبر امي وابي ..دخلت غرفتها وفعلت هذا ..نظرت لي وابتسمت وقالت لي لازلت صغير يا اخيولكني مندهشة من حجم المني الذي قذفته على الحمالة
    قلت لها هل تسامحيني
    قالت لي هل تجدني جميلة حقا
    قلت لها بلا تفكير بصراحة نعم
    قالت لي ساسامحك بس بشرط ان تسمح لي بان اداعب زبك حتى اخرج لك المني فاذا خرج بكثرة كما حصل مع حمالة ثديي ساسمح لك بلمس ثدي
    لم اصدق نفسي ما اسمعه فشعرت وكانها هدية من السماء فوافقت واستلقيت على الارض واحضرت اختي علبة زيت طبيعي وبدات تسكبها على زبي المنتصب وبدات تتداعبه وانا مستسلم لها ومن ثم وضعت زبي بين ثديها وبدات تفركهما عليه وانا اشعر باني اطير حتي خرج المني على ثديها ووجهها وضحكنا معا وقررنا ان يكون هذا سر بيننا

    1. مرحبا، انا فتاة عمري 21 عام ، بعد وفاة ابوي (لما كنت 10 سنوات) صرنا وحدنا ، وبسبب اني مطيزة صرت معشوقة كثير و مطلوبة وصاروا الي علاقات كثيرة على الفيسبوك ..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

ضيف آخر

لأي مطلب كتابة أي ضيف بالغ أو إعلان أو محتوى للبالغين ، تحقق من صفحة الاتصال